TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

INTERAKTIVNÍ A ZÁŽITKOVÝ SEMINÁŘ NEJEN PRO CALL CENTRA

NOVINKA 2024 - NOVÝ KURZ! (online i prezenčně)

PRO TERMÍN KURZU NÁS KONTAKTUJE NA INFO@VZDELAVANINAMIRU.CZ

Tento kurz je určen pro zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s klienty prostřednictvím telefonní komunikace (zaměstnanci call-center, obchodníci a prodejci, realitní makléři, manažeři...).

Těšte se na seminář s tréninkem posilujícím dovednosti účastníků v oblasti telefonické komunikace. Účastníci kurzu se seznámí s telefonickou komunikací, jejími principy a zásadami (pravidly a postupy - struktura telefonního rozhovoru a jeho aplikace do praxe). Dále také s nejčastějšími chybami a návyky při telefonickým hovoru. Seminář nabídne rady a tipy jak úspěšně zvládat i nestandardní hovory (zdolávání námitek a argumentace - zvládání zátěžových situací v telefonním rozhovoru), neverbální komunikaci s důrazem na paralingvistiku - řečové aktivity, aktivní naslouchání a správné kladení otázek...

Součástí semináře a workshopu může být také práce se stresem a syndrom vyhoření. Pro např. obchodníky a makléře lze více zaměřit obsah na přípravu, vyhledávání a správné navolávání klientů a domluvení schůzek s vyšší efektivitou. 

Kurz Vám také můžeme upravit na míru podle bližšího zadání.

Obsah

  • Telefonická komunikace
  • Komunikace
  • Praktická cvičení
  • Vedení telefonického rozhovoru
  • Struktura telefonického rozhovoru
  • Námitky
  • Reklamace a stížnosti
  • Aktivní telemarketing
  • Praktický manuál - ukázky tel. rozhovoru se zákazníkem
  • Jazykolamy

Výstupy

  • Znát a pochopit jednotlivé principy a zásady (pravidla a postupy - struktura telefonního rozhovoru a jeho aplikace do praxe).
  • Umět správné návyky při telefonickým hovoru (poučit se a vyvarovat se chybám).
  • Rozpoznávání komunikačních osob a správné zvolení dané metody v komunikaci (komunikační typologie).
  • Osvojení si postupů účinného jednání s konfliktní osobou v krizové a nepříjemné komunikaci.
  • Znalost způsobu řešení zátěžových situací.
  • Praktický nácvik s technikami a obranou v obtížných situacích.
  • Posílení vlastního sebevědomí a motivace s využitím osvojených dovedností v praxi.
  • Uvědomění si postupů v nestandardních situacích.
  • Osvojení a prohloubení znalostí a dovedností komunikačních technik a přístupů.
  • Znalost komunikačních technik a nástrojů k jejich využití při efektivní pracovní činnosti.
  • Zvládání stresu, osvojení znalostí, jak stresům čelit aj. 

Cíle: 

Trénink má za cíl posílení znalostí a dovedností účastníků uplatnitelných v jejích každodenní praxi a tím i zvýšení efektivnosti na pracovišti. Má zmírnit pocity obav a nejistoty zaměstnanců v krizových, konfliktních a jiných "běžných" situacích a nastavit standardní postupy vystupování v těchto telefonních hovorech.

Dále se naučíte:

  • Jednání s konfliktní a problémovou osobou v krizové telefonní situaci.
  • Nácviky s technikami a obranou v obtížných situacích.
  • Eliminovat bariéry předsudků a rutinního chování.
  • Připravit se na nestandardní situace např. s agresivní, vulgární, pasivní aj. osobou.
  • Orientovat se v tel. komunikačních situacích a efektivně je zvládat při pracovní činnosti.
  • Posílit vlastní sebevědomí a motivaci s využitím osvojených dovedností v praxi.
  • Lépe zvládat stres a vědět jak stresům čelit.
  • Dosáhnout vysokého stupně samozřejmosti a jistoty v praxi prováděných dovednostech.
  • Dosáhnout aktivizaci skrytých rezerv vlastní osobnosti.

DÉLKA TRVÁNÍ KURZU: 8 x 45 minut (1 den)

IDEÁLNÍ POČET OSOB:  12 - 14 osob

CENA: pro kalkulaci kontaktujte info@vzdelavaninamiru.cz

Další možnosti interaktivního semináře:

  • VÍCEDENNÍ INTERAKTIVNÍ SEMINÁŘ S TRÉNINKEM

  • DVOUDENNÍ INTERAKTIVNÍ SEMINÁŘ S TRÉNINKEM

  • NĚKOLIKAHODINOVÝ - Poradenství, mentoring a koučing může být tvořen 2-4 hodinami z vybraného obsahu pouze svou jednotlivou částí.

LEKTOR: Kamil Bujnoch, Ph.D., MBA

Jsem člověk s více než 15 letou praxí obchodníka a manažera (Magistrát města Ostravy, Rádio Čas, DVI, a.s. dceřiná spol. České dráhy, a.s.), ale také lektora, kouče a mentora v oblastech kurzů měkkých dovedností (více jak 30 oblastí vzdělávání v soft skills kurzů připravených na míru pro široké spektrum podniků a jednotlivců; proškolil jsem více než 12.500 osob v cca 1.100 kurzech). Titul PhD. jsem získal na Newport International University v oboru management (PhD. in Business Administration).

Vždy jsem se zajímal o komunikaci a psychologii, na které mne nepřestávají fascinovat rozmanitost lidí a jejich chování. Je to nekončící proces, který pociťuji také u sebe. Čím více toho mám nastudováno a čím mám větší praxi jako lektor, kouč či mentor, zjišťuji, že toho vím stále málo. Předávání zkušeností, ať mých nebo lidí, které jsem za svou cestou potkal, mě baví ze všeho nejvíce.

Mou velkou výhodou u nabízených kurzů je živelnost a herectví v projevu a ve vystupování, která přináší velký zážitek v podání daného tématu pro účastníky kurzů. Pří své praxi lektora jsem měl možnost poznat velké množství skvělých profesionálů, kteří mě hodně naučili. Vždy mi ale něco u nich chybělo, a to byla právě živelnost a kousek herectví, jež jsem do svého portfolia lektorských dovedností zapojil. Těším se na Vás! :-)