Socioterapie - metody a techniky práce s klientem
kurz pro manažery, vedoucí a sociální pracovníky
SOCIOTERAPIE - METODY A TECHNIKY PRÁCE S KLIENTEM (8 HODIN, 1 DEN)
KURZ JE URČEN PRO:
- sociální pracovníky
- pracovníky v sociálních službách
- neformální pečovatele
- vedoucí pracovníky
- metodiky, ředitele
Číslo akreditace: A2023/0660-SP/PC/PP/VP
Z obsahu:
objevování pozitivních zdrojů
podpora navazování profesních vztahů
socioterapeutické metody práce s klienty (systemika, fenomenologie, tady a teď)
práce se zakázkou klientů a jejich potřebami
rozšíření technik přímé práce
praktické nácviky
Kurz lze také uspořádat ve vaší organizaci nebo jej můžete absolvovat společně s ostatními zájemci ve vybraných termínech.
Čím je kurz jedinečný?
Kurz je zaměřen na prohloubení kvality vztahu pracovníků s uživateli sociálních služeb. Jeho cílem je nabídnout účastníkům nový repertoár dovedností nezbytných pro přímou práci, s orientací na fenomenologický přístup a práci zaměřenou na teď a tady.
Pomocí konkrétních nácviků a úkolů představuje účastníkům specifické přístupy a možnosti socioterapeutické práce s uživatelem.
Kurz dále prohlubuje znalosti a dovednosti v navázování vztahu a nastavování spolupráce s uživateli služeb. Má za cíl podpořit pozitivní vnímání vlastních zdrojů na straně pracovníků a potřeb na straně uživatele.
Kromě sociálních pracovníků je určen také vedoucím pracovníkům, kteří do týmu vnášejí změny.
Účastníci říkají:
- Děkuji za velmi pěkný a přínosný kurz. Líbilo se mi propojení teoretické i praktické části, kdy jsem si osvěžila již získané poznatky a vědomosti a zároveň si propojila s novými. Zajímavý byl pro mě celkový vstup do socioterapie, utřídění si škálování a konkrétních otázek. Důležité pro mě také bylo nezapomínat na důležitost celkového propojení nejen na straně klienta ale i pracovníka - jak a co vnímám.
- Připomněl jsem si některé věci, které již znám. Líbí se mi zpracovaný materiál, který se mi bude hodit pro přípravu materiálu pro PSS pro jednání s klienty, který by jim měl pomoci.
- Naučila jsem se, jak se zachovat při neobvyklých situacích např. když klient smrdí, kouká se mi do výstřihu, konverzace je nudná..
- Určitě mi pomohou otázky, jak se ptát a hodnotit svůj přístup ke klientům.
- Více se vcítit do pocitů klienta a dívat se na problém z různých úhlů.
Předpoklady
Kurz je vhodný pro všechny a nevyžaduje bližší znalosti.
Cena
Cena 1690,-Kč vč. DPH.
V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.
Částku za kurz neplaťte předem, ale až na základě faktury, kterou obdržíte na kurzu.