Kontrola a hodnocení kvality sociální služby s inspirací podle Modelu EFQM

pro sociální pracovnice, vedoucí, ředitele, i pracovnice v sociálních službách

PŘIHLÁŠKY:

📅 ÚTERÝ 11.2.2025

💻 ON-LINE PŘES APLIKACI ZOOM

📝 PŘIHLÁŠKA ZDE (klikněte na podtržený text)

🕑 8x45 MINUT


KURZ LZE OBJEDNAT NA MÍRU PRO VAŠE ZAŘÍZENÍ - pro více informací nás kontaktujte



URČENO:

  • pro sociální pracovnice
  • pro vedoucí & ředitele
  • i pro pracovnice v sociálních službách


Číslo akreditace: A2024/1362-SP/PC/VP



OBSAH: 

  • Přínosy zpětné vazby pro management sociální služby. 

  • Kvalita v sociálních službách.

  • Stížnostní mechanismus a jeho srozumitelnost klientům.

  • Příklady špatné i dobré praxe u stížností a vazba na legislativu.

  • Kontrola a hodnocení praxe s požadavky legislativy a přehled nástrojů.

  • Význam veřejného závazku aneb důležitost poslání, cílů a zásad.

  • Dotazníky a jejich využití pro praxi, včetně rozhovorů s klienty.

  • Zainteresované strany sociální služby a analýza stakeholderů.

  • Představení Modelu EFQM s ohledem na sledování a vyhodnocování kvality. 

  • Přínosy zpětné vazby pro management sociální služby.

Kurz Vás seznámí s aktuálními požadavky legislativy v oblasti kontroly a hodnocení kvality sociální služby, a to zejména s kritérii standardu č. 7 a 15. Představena budou všechna relevantní kritéria uvedených standardů, a význam hodnocení kvality podle legislativy i modelu (užívaného nejen v sociálních službách) EFQM. Vysvětleny budou základní pojmy a metody a nástroje nezbytné ke zvládnutí hodnocení a kontroly. Představeny budou také příklady dobré i špatné praxe nastavení stížnostního mechanismu ve službě. Součástí kurzu je také představení možností pro analýzu stakeholderů (tj. zainteresovaných stran) a volba vhodných strategií pro kontrolu a hodnocení praxe s požadavky legislativy. 


Lektor: Mgr. JIŘÍ VLČEK DiS.

Čím je kurz jedinečný?

Kurz Vás seznámí s aktuálními požadavky legislativy v oblasti kontroly a hodnocení kvality sociální služby, a to zejména s kritérii standardu č. 7 a 15. Představena budou všechna relevantní kritéria uvedených standardů, a význam hodnocení kvality podle legislativy i modelu (užívaného nejen v sociálních službách) EFQM. 


Vysvětleny budou základní pojmy a metody a nástroje nezbytné ke zvládnutí hodnocení a kontroly. Představeny budou také příklady dobré i špatné praxe nastavení stížnostního mechanismu ve službě. 


Součástí kurzu je také představení možností pro analýzu stakeholderů (tj. zainteresovaných stran) a volba vhodných strategií pro kontrolu a hodnocení praxe s požadavky legislativy. 

    Předpoklady

    Kurz je vhodný pro všechny a nevyžaduje bližší znalosti.

    Cena

    Cena 1890,-Kč vč. DPH. 
    V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.

    Částku za kurz neplaťte předem, ale až na základě faktury, kterou obdržíte na kurzu.

    Nebo si napište o realizaci kurzu na míru ve Vašem zařízení.