Příprava na školní inspekci
pro vedoucí pracovníky a učitele, asistenty pedagoga, speciální pedagogy, vychovatele a pedagogy volného času
PŘIHLÁŠKY:
klikněte zde: 13.3.2025 - ONLINE
"KDO JE PŘIPRAVEN - NENÍ ZASKOČEN", ŘÍKÁ SE. PŘIHLASTE SE NA KURZ Z PRAXE, KTERÝ PŘIPRAVÍ VÁS A VAŠE KOLEGY NA NÁVŠTĚVU ČESKÉ ŠKOLNÍ INSPEKCE. NOVÝ A SVĚŽÍ POHLED PANÍ LEKTORKY HRUŠKOVÉ, KTERÁ PŘÍMO PRACOVALA V ČŠI.
Pokud už jste kurz absolvovali v minulosti, můžete se těšit na aktuální informace v souladu s platnou legislativou i jiný pohled nové lektorky PhDr. Bc. Gabriely Hruškové.
2390,-Kč
Tento kurz lze uhradit z prostředků Operačního programu Jan Ámos Komenský, projektu Šablony pro MŠ a ZŠ I (tzv. šablony OP JAK)
PŘÍPRAVA NA ŠKOLNÍ INSPEKCI (8 HODIN, 1 DEN)
varianta webinář i prezenčně
URČENO PRO:
vedoucí pracovníky a učitele MŠ, ZŠ, SŠ
asistenty pedagoga
speciální pedagogy
vychovatele školních družin a klubů
pedagogy volného času
působnost ČŠI dle školského zákona
plán hlavních úkolů ČŠI
kritéria hodnocení ČŠI – jak je využít ve vaší škole
povinná dokumentace
hospitační činnost
vedení školy v souladu s legislativou
kontrolní systém
podpora žáků se SVP a žáků nadaných (aktuálně sledováno ČŠI)
vše kolem ŠVP
dotazy a diskuze
Kurz lze také uspořádat ve vaší organizaci nebo jej můžete absolvovat společně s ostatními zájemci ve vybraných termínech.
NOVÁ LEKTORKA: PhDr. Bc. Gabriela Hrušková
Jsem absolventkou bakalářského studia (jednooborová biologie) na Přírodovědecké fakultě UJEP. Magisterské studium jsem absolvovala na PF UK v Praze, kde jsem posléze obhajovala v rigorózním řízení.
Ve školství pracuji celý svůj profesní život, kdy jsem začínala jako vychovatelka v domově mládeže, učila jsem na 2. stupni ve zvláštní škole (dobrá zkušenost), pak na 2. stupni základní školy. Vždy jsem byla třídní učitelkou, zastávala jsem pozici metodika prevence, koordinátora ŠVP i metodika ICT. Po ukončení učitelování jsem pracovala jako inspektorka na České školní inspekci. Aktuálně působím osmým rokem jako ředitelka ZŠ TGM ve Štětí, lektoruji kvalifikační studium pro ředitele škol na NPI a přednáším na PF UJEP v rámci studia pro získání pedagogické kvalifikace. Věnuji se mentoringu vedení škol v podpoře nadaných žáků a jsem členkou Platformy pro nadané žáky při MŠMT.
Při vzdělávání dospělých preferuji konkrétní situace z praxe, řešení aktuálních problémů a sdílení dobré praxe. Snažím se daná řešení propojovat s platnou legislativou a ukázat na možné komplikace.
Čím je kurz jedinečný?
Kurz reaguje na aktuální požadavky České školní inspekce. Jeho cílem je poskytnout informace o druzích, rozsahu a způsobu provádění inspekční činnosti, které jim usnadní přípravu na nadcházející kontrolu. Účastníci získají ucelený přehled o průběhu inspekční činnosti, seznámí se se všemi požadavky a náležitostmi na úrovni třídy i na úrovni školy jako organizace, o právech a povinnostech školy a inspektorů, o tom, na co se v daném školním roce konkrétně zaměřit. Nedílnou součástí je stručný přehled požadavků České školní inspekce v tomto školním roce a náležitosti vedení povinné školní dokumentace.
Kurz bude realizován interaktivní formou, v rámci které lektorka představí poznatky z praxe, využije diskuse, řešení modelových situací, práci s textem a aktivizující metody, popř. brainstorming.
Účastníci říkají:
Líbil se mi celkový náhled na problematiku povinných dokumentů školy a spoustu rad z praxe.
Kurz mi pomohl orientovat se v množství potřebných dokumentů.
Kurz byl poučný a velmi obsáhlý.
Předpoklady
Kurz je vhodný pro všechny uvedené skupiny a nevyžaduje bližší znalosti.